středa 24. ledna 2007

Koulovačka

Dnes konečně napadl sníh, takže jak sme vycházely (Já, Ondrüx, Plucárek, Fráňa a Yoda) ze školy, tak začala pekelná řežba. Nejdřív sem zabil jednoho sňehuláka, kterej sídlil na jednom z aut na parkovišti u školy, a byl z toho problém, protože přišel takovej kořeň, kterej nám vynadal, tak sme se rozhodly, že dáme bitku při cestě na čtverec (tramvaj č.4). Jak sme šli, tak sme tak na sebe házeli-dostal sem haedku do brýlí a pak sem teda nic neviděl. Později se přidal i Matúš [Matůš], no a ten mě po menší výměně názorů hodil hodně sněhu za krk. Pak sme se už rozloučili a já sem začal čekat na "Taxíka" (to je můj táta, když pro mě jede).

3 komentáře:

fenek řekl(a)...

:-D :-D :-D, takovejch článků víc!!! jen si dovolím doplnit, že když pro tebe tvůj táta zrovna nejede, tak je kuchtík

Matúš řekl(a)...

mno zapomněl jsi dodat to že předtím než jsem ti hodil sníh za krk tys mi dal headshot... a pek smi nacpal sníh do držky ale to je jedno..

Anonymní řekl(a)...

ses strasna pica vole mrdaku zkurvenej :P cest