pondělí 5. února 2007

Kuljovská a Českej jaz.i.k :)

No dnes mě dost (s prominutím) nasrala čeština. Přišel sem do školy a věděl sem, že se píše čeština. Řekl sem si (cituji):"Minulej tejden sem chyběl, doufám že to psát nebudo. Přece sem to nevěděl." No ale co se nestalo. Druhou hodinu přijde Kulja do hodiny rozdá papíry a řekne že se máme podepsat. Já ji řeknu, že sem chyběl a ona na to, že ju to nezajmá, že sem se to měl naučit. Já nato, že to nevím a ona že se jako mám učit průběžně (pochybuji, že to někdo z naší třídy dělá...možná Arutha, ale nevim). No a já nato, že nemám ten zápis co dělali minule. no a ona jako nato že to mám blbý, že to psat budu...

pozn.: Tohle "zvěrstvo" mě udělala už jednou, ale to bylo horší, protože mě to rozhodlo o známce na výzo (z Českého jazyka)

4 komentáře:

fenek řekl(a)...

jaký zvěrstvo? dobře, teď to byl podraz, ale minule to bylo pravopisný cvičení. a upřímně, když napíšeš "výko", tak se nemůžeš divit, že ti to zhorší známku...

michdock řekl(a)...

ne ja sem myslel tu písemku jak sme prisli do skoly a hned sme to psali!!!!!!!!!!!!!!!

DarthBob řekl(a)...

Kdo je to Arutha?

michdock řekl(a)...

Arutha je Sith